28/3 - Yes sir, i can boogie!

Haha, jag skrattar åt hur dåligt jag mår =P
Jag vaknade första gången vid elva,
behövde gå på toa o hämta vatten + alvedon..
men jag kom inte längre än till dörren till toaletten,
så va jag tvungen att lägga mig igen för att hela lägenheten snurrade =P
Haha, sen somnade jag om och vaknade något piggare vid ett.

Men shit vilken rolig utgång igår, så roligt hade jag/vi!
Jag kan säga så här, om ni ser mig dansa på krogen..
då är jag antagligen väldigt full =P haha, o som vi dansade ;)
Eller vissa gånger dansade jag o Anna stod dubbelvikt o garvade!
Men tack Anna, det va väldigt längesen jag hade så roligt..
jag behövde verkligen det =D <3

Just nu händer inte mycket.. vi kollar på hockey,
Frölunda-Linköping spelar idag. Kan vara avgörande med,
om nu Frölunda vinner (vilket jag hoppas, jag hatar Linköping).
Vi har precis ätit goood mat med, fläskfilé med hasselbackspotatis :)

Resten av dagen blir det bara viiiila..
måste ta det lugnt nu innan praktiken.
Jag är btw väldigt nervös för det nu.. shitshit!
Men imorgon är det bara information på en timme =P
Så jag får helt enkelt ta en dag i taget, så går det nog fint :)

Nehe, nu ska jag lägga mig o dö :)
Ha en bra dag!


/Camilla

Kommentarer
Postat av: Ylva

Jo visst är det roligt att vara ute och dansa ;P :D

2010-03-28 @ 22:16:57
URL: http://ylvavlaurin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0