26/3 - Äntligen fredag!

Weehooo! Snart är det helg, officiellt ialf :)
Jag är ju ledig fram till praktiken nu så!

Idaaag ska jag först ner på stan en snabbis,
ska kolla in en ny klädesaffär, hade massa snyggt i reklamen!
Vilket jag ser som livsfarligt när det va "löning" igår. =P
Sen måste jag till Apoteket o hämta mer tabletter,
de börjar ta slut bigtime så det måste jag ju hämta!

Sen ikväll blir det ju work @ Kinnarps/Hv :D
Jag har ju jobbat där tidigare säsonger,
men sen fick jag sluta pga mer jobb, skola osv.
Så det ska bli roligt att komma tillbaka lite faktiskt :)
- Karolin ska hänga med också, de behövde folk.
Då tänkte jag: "vem, förutom David och mig själv är Hv-frälst?"
JO, Karolin om någon =P så hon blev glad o tackade Ja :)
Vi ska vara där redan halv fem-fem, lite stress.

Ahh, och imorgon blir det antagligen utgång!
Min gode vän Anna frågade om jag ville med :)
Jag har varit sugen på att gå ut ett tag nu,
är roligt nu när man inte varit ute på ett bra tag med.
Blir att man uppskattar det mer då, än att ständigt festa liksom..!

Så det är Därför jag ska ner till stan sen,
måste hitta någon snygg blåsa!!
Tyvärr har jag klänningar som inte passar längre.
(av vissa anledningar ;) ..så jag får helt enkelt köpa nytt =D
Inte mig emoooot liksom, måste vara snygg för Anna med ju ;P

Aha, jag kanske ska ta o duscha nu!
Sen äta frukost o göra mig iordning..
så jag kan åka ned tills de öppnar vid tio!

Ha en bra dag, HEJA HV!!


/Camilla

Kommentarer
Postat av: Tezzzzz

Har han? :) fan vad naaaaajs! jag vill med ha en bil!!!

2010-03-26 @ 09:45:36
URL: http://grraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0