25/3 - oh happy day!

Nu har jag precis klickat hem en "maxiklänning" och en kjol :)
Med maxiklänning menar jag en hellång klänning :) asfin!
Jag som inte har en lång modellkropp kommer antagligen drunkna i den =P
Men vad fan, make it work- som Tim säger ;)

Nu håller jag på o gör mig iordning lite..
ska på "arbetsintervju" hos AMA nu kl.elva idag!
Handlar om sommarjobb inom kommunen alltså,
så får hoppas det finns någe bra till mig!

Nu fick jag precis mess om att jag ska jobba på Kinnarps imorgon,
ska stå i dörren till hv-matchen! Har jag gjort tidigare säsonger.
Men då va jag främst publikvärd hos huvudsponsorerna :)
Det va roligt, då får jag se matchen live imorgon =D

Nehe, måste sminka mig!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0