23/3 - Två dagar kvar!

Jag är verkligen i behov av pengar nu ^^
Skönt att pengarna rullar in i övermorgon!

Idag har det varit en väldigt skön dag i skolan..
vår lärare va tyvärr sjuk idag.
Så vi fick lite uppgifter att arbeta med under dagen.
Det va även lite övningar innan provet imorgon.
Så när vi hade gjort klart uppgifterna åkte vi hemåt :)
Jag kom väl hem vid tvåtiden typ, skönt!

Imorgon är det alltså skola igen då,
men bara prov.. sen inget mer :D hähä!
Fast ahh, jag har lite jag måste plugga på hemma med så.
Sen på kvällen är det ju hockey,
så då rymmer jag hem till mina föräldrar =P haha!

Pratade med en annan lärare idag, om praktiken!
Det handlade visst om mycket handledning,
så hon ville prata extra med mig och min klasskompis.
Jag ser verkligen fram emot praktiken nu =D
Självklart är det sjukt nervöst också..
men får ta en dag i taget helt enkelt, det blir nog bra :)
Skönt att man får arbeta i par också, känns väldigt tryggt.

Nehe, nu kommer snart min man!
Har saknat honom idag :)


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0