22/3 - Twilight vs. New moon

Vilka fantastiska filmer, de är lika bra båda två!

Fast den första filmen fick jag en mer wow-känsla av,
just för att det stämde in så mycket med boken.
Jag älskar verkligen dessa filmer!! Ohh :)
Nu väntar man bara på den tredje filmen- Eclipse.
Dåå får vi fortsättningen på: "Marry me, Bella". ^^

Jag är vaken tidigt som alltid.. på lediga dagen med =P
Men jag brukar gå upp när David åker till jobbet,
blir dagen mycket längre också :) jag är inte trött heller så!

Idag ska jag göra inlämningsuppgiften till Soc.omsorg.
Sen får väl jag o Karro ta tag i resten imorgon!
Är lite väl mycket nu innan praktiken tycker jag..
Men är väl bara att bita i det sura så man är i fas :)
- Jag ska även hänga med mor till Jankhe,
hon ska kolla glasögonbågar, och jag med litegrann.
När lönen rullar in ska jag boka synundersökning!

Orkar inte skriva mer nu, nu ska jag ta lite frukost..
sen kanske kolla New moon igen ;)



/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0