21/3 - Söndag återigen.

Long time no see! :) jag vet!!
Men har inte direkt mycket att skriva ^^

Kan väl berätta om min helg i stort kanske.
- I fredags var jag ledig, blev inte mycket gjort då..
jag o älskling åt lite gott på kvällen o drack lite vin till det.
Sen blev det såklart Let's dance, bra att Willy åkte ut nu!
- I lördags/igår så tog vi det först bara lugnt på förmiddagen.
Sen kom Davids pappa hit och kollade på hockeyn med oss,
(Så GÖTT att Hv vann, nu jävlar är de på gång!)
När han hade åkt hem så tog jag tag i vinflaskan igen,
och blev lite rund under fötterna =P haha, men det va gott :)
Jag dricker ju aldrig, så passar på när det smakar!
- Idag har vi först städat, sen har jag handlat litegrann,
mina föräldrar kom hit på lite eftermiddagskaffe :)
Så jag bakade jättegoda Brownies till oss! Blev kanonbra!
Ahh, det va våran helg.. inget särskilt ;)

De senaste veckorna har våra undulater varit SJUKT jobbiga!
Så nu har vi beslutat oss för att sära på dem ett tag,
för att se om de kanske lugnar sig då..
så Davids mamma ska ha Bluie, o vi har Doris kvar.
Så får vi se hur vi gör sen :) kanske de kan bli mer tama med!

Aja.. nu ska jag sluta tjata,
ikväll ska vi kolla på New moon med =D
Jag köpte den innan på Maxi ^^ hihi!

Ha en fortsatt trevlig kväll!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0