12/3 - missuppfattningar, som vanligt

Idag är det min o älsklings dag :) 2 år + 3 månader <3
En sån tur att jag har dig, David!! ^^

Har varit i skolan idag, som vanligt.
Hade först prov i Lindrande vård.. vilket gick bra!
Jag fick G på min inlämningsuppgift också..
så jag är i fas o det går braa tycker jag allt!
Nu ska bara jag o Karolin ta tag i grupparbetet med =P

Nu ikväll ska vi upp till Barnarp, äta fredagspizza!
Har alltid haft det som tradition hemma ;)
Att på fredagar slipper mamma laga mat = pizzaa!!
Så vi tänkte joina dem ikväll, alltid trevligt!

Och imorgon är det dags för 80 talsfesten!! =D
Ska bli så jäkla roligt alltså.. ser vi fram emot.
Bara det att göra sig iordning blir ju askul,
kommer bli så fräna.. haha. Mycket kort ska vi ta med!

Nu ska jag fortsätta städa lite här hemma,
sen ska jag ta en kopp kaffe o vänta på mitt hjärta!
Därefter drar vi upp till Baaaanap! :)

missuppfattningmissuppfattningmissuppfattning
missuppfattningmissuppfattningmissuppfattning
jag ska inte lägga mig i något mer,
jag har som du säger, mitt eget liv att tänka på.
jag har den förmågan att bry mig om andra.
men nu såg jag precis att du inte räknar mig,
som en av dina nära vänner.. vilket jag trodde?
men det va verkligen en pik,
"mina närmsta vänner vet att det inte är så".
kändes lite tråkigt faktiskt.. men life is a bitch!
missuppfattningmissuppfattningmissuppfattning
missuppfattningmissuppfattningmissuppfattning



/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0