9/1 - Avatar

Äntligen ska vi se den omtalade filmen :)
Det blir jag, älskling o hans kompis!
Så det ska bli trevligt, tror nog att jag kommer gilla den!
Jag är inte jäääätteglad i såna filmer annars, men vafan ;)

Igår va jag hos Anna på kvällen, lika kul som alltid!
Som jag sa till henne, jag skulle kunna sitta o lyssna på henne bara =P
Så roliga uttryck o ahh, du är väldigt rolig du Anna =P haha!
Jag dör av skratt av, på jesus, på maria osv :)
Ahh, det va en lugn kväll tkr jag med lite vin o så!
Sen tog jag bussen hem, fick vänta i 20 MINUTER på ettan!!!
Det va 20 minusgrader, så jag va verkligen iskall när jag kom hem..
jag va inte ens varm när jag vaknade imorse =/ brrrrhh!
Men ialf, tack för en rolig kväll sötnos :)

Nu ser jag fram emot nästa fredag med,
blir antagligen utgång med Anna, Adrijana o några av Annas vänner!
Då kommer jag bövelen få användning av min "nyårsklänning"! :)
Så nu har jag köpt hem spraytan, kan inte va blekfan i den!

Nehe, nu ska jag ta o diska lite här (läs mycket).
Sen blir det bara o jäsa i soffan tills vi ska iväg!

Ha en fortsatt trevlig lördagskväll!


/Camilla


Kommentarer
Postat av: Ylvis

Hii, du tycker ju inte att det är kul att gå ut längre ju :P

Förresten du svarade aldrig på mitt mess igår, du är inte sur va elelr nåt :S

pussipuss

2010-01-10 @ 11:21:04
URL: http://ylvavlaurin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0