7/1 - En trevlig dag i huskvarna!

Nu har jag precis kommit hem från Sissi,
vi har umgåtts typ hela dagen!

Först va jag hos frissan, o det blev kanon :)
Håret är fortfarande långt.. trodde jag inte, haha!
Jag sa: "klipp bort allt slitna"!!!
Och ångrade mig efteråt för jag trodde allt skulle rakas bort =P
Men hon tog typ en cm på längden, sen klippte upp det lite :)
Så det blev mer frisyr av det hela, är väldigt nööjd!
Det blir nog o gå dit nästa gång med, himla trevlig frisör med!

Ahh, o efter mitt besök hos Fåfäng så åkte jag till Sissi!
Hon hade lagat jättegod mat åt oss, o sen blev det fika.
Drack så många koppar kaffe så kissade nog fan tio ggr elr nåt! ^^
Sen kollade vi + sissis sambo o deras tjejkompis på film..
den hette "det regnar köttbullar" :P haha, den va härlig faktiskt!
Mjaa, sen fick jag skjuts hem.. o nu sitter jag här!

Imorgon vetifan vad som händer o fötter?
Någon som vill umgås med mig kanske? :)
Jag är väldigt nyfiken Anna, så kontakta mig genast =D
Annars får jag la sitta hemma o tycka synd om mig själv elr nåt ;)

Nu ska jag sätta mig vid teven!!
Ha en trevlig kväll!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0