5/1 - Fåfäng

Äntligen ska jag ta mig råd o gå till frisören, haha!
Låter som jag är luspank, vilket inte är fallet.. handlar om prioritering!
Jag bokade tid hos Fåfäng idag, så ska dit på torsdag :)
Det blir bara o toppa håret, forma till en frisyr liksom =P
Vill ha det lååångt så måste klippa det regelbundet from nu!
Jag har kommit in i en period då jag faktiskt är nöjd med håret,
det växer rätt bra o jag kommer ha långt hår snart ^^

Nu närmar det sig med stormsteg, börjar bli nervös..
men det är ju ingen fara det första.. blir nog värre sen =P
Men äntligen ska jag göra det, kommer förändra mycket inom mig!
Jag kommer må bättre i mig själv, bättre självkänsla överhuvudtaget!
Jag har allt jag behöver i mitt liv, detta blir sista pusselbiten :)

Ikväll ska vi ha lite mys med film o godis :)
Vi har varit o hyrt Män som hatar kvinnor o Flickan som lekte med elden.
NEJ, vi har fortfarande inte sett dem.. David ville läsa böckerna först!
Men nu så ska vi ta o se dem ikväll.. elr ialf den första!

Nehe, nu ska jag få tag på Ylva!!

Ha det fint!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0