31/1 - Yes, tack gode gud!!!

Hasse vann Robinson =D han va fan en värdig vinnare,
Jimmy har inte direkt presterat i tävlingar eller nåt.
Det bästa va att se Anders bli slaktad i tävlingen, haha..
Tutt-Anders som David säger, haha!
Jag är så himla glad över att Hans vann, sjukt glad!!

Nu har vi precis ätit frukost här, äggfrukost :)
Vi hade tänkt ta en tipsrunda idag.. men det är svinkallt ute!
Så vi stannar hemma istället, ska baka en massa idag!
Bullar, noblessekakor och sverigekaka blir det!
Alltid bra att ha massa hembakt i frysen ifall någon kommer!
Känns så opersonligt att köpa fikabröd tycker jag.

Ahh, o sen i eftermiddag ska jag till Egna hem..
till faaamo o fafaa :) det va längesen nu känns det som.
David ska va hemma o se den enormt viktiga fotbollen.

Sista dagen på Januari idag då.. månaden har gått fort!
Jag både vill o inte vill att veckorna ska gå fort,
men det finns ju en anledning till det också =P haha!

Nehe, jag ska väl ta disken nu!
Ha en bra söndag allesammans :)


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0