29/1 - Rule britannia

Jävla skitprogram enligt mig, haha!
Fotboll såklart, som David självklart måste se nu!
Allt är en "klassiker" enligt honom.
Men jag börjar tro att han säger så för att jag ska säga:
"jaaaaha, men då måste du se det ju.. om det är Så viktigt".
Mjaaa, man lär sig hur de tänker efter ett tag!

Men åhh, äntligen fredagkväll :)
Min långhelg började iofs igår redan, är ju ledig måndag, fredag!
Så det är väldigt bra upplagt med kurserna så sätt.

I helgen ska vi inte göra något speciellt,
ikväll ska vi bara ta det lugnt.. lasagnen är snart klar med ^^
Sen blir det På spåret, kanske någon film senare med!
På söndag ska jag, mamma o pappa till farmor o farfar o hälsa på!
Eftersom David ska se fotboll då, så passar jag på att komma iväg ;)
Lika bra att han får se fotbollen, blir ett jäkla liv annars.. haha!

Har varit nere i skolan idag en sväng,
vi skulle komplettera lite i ett arbete vi gjorde förra veckan.
Det gick väldigt bra o smidigt, jag tyckte ialf att jag förstod mer nu.
Men jag förstod precis vad jag hade gjort fel när jag läste det igen =P
Hade hoppat över några "händelser".. men nu är det godkänt så!

Aha.. nu kurrar magen på oss här,
så nu ska vi snart hugga in i lasaaaagnen, mmhm!! :)
Tyvärr blir det inte ens ett glas vin för mig ikväll..
men men, jag har väldigt mycket självdisciplin.. så det är lugnt!
Jag har ju en väldigt bra orsak om man säger så =D tadaa!

Nehe, mot maten!
Ha en mysig fredagkväll*


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0