25/1 - Dagen D

Nu är det endast två timmar kvar..
shit, jag är sjukt pirrig och nervös ^^
Nu händer det verkligen, så som jag längtat efter detta! :)

Och så har det kommit in pengar på kontot idag med,
helt underbart! Det behövs kan jag säga,
en stor del går in direkt på sparkontot.. har kvar sen förra lönen med!

Sitter nu o lyssnar på Pussycat dolls - Jai Ho.
Jag är förälskad i den låten, kommer la tröttna snart =P
Ska in i duschen snart, göra mig iordning för dagens bravader ^^
Sen ska jag la försöka få i mig lite frukost med kanske.

Sen i eftermiddag ska jag träffa Ylvis,
hon ska uppdatera mig lite om dagens "läxstuga",
eftersom jag inte kan vara med idag.. så det är snällt av dig Ylva! :)

Alltså, jag är sjukt trött på våra undulater nuu..
de gör inte annat än skriker skriker skriker o skriker,
det verkar som Bluie har lärt upp Doris med, haha..
hon har aldrig skrikit så innan.. men nu jävlar e hon värre =P
Jaja, jag får la se om jag stänger in dem i sovrummet sen kanske.

Nehe, nu måste jag kila!
Ha en bra dag :)



/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0