18/1 - flams o trams

Shieeet, jag är helt död idag alltså =P
Har iofs varit igång idag med så :)

Var nere på George med Ylva, Sissi o Karro.
Vi pluggade väldigt flitigt faktiskt, vilket jag inte trodde ;)
Kan bli lite mycket flams ibland nämligen =P haha!
Men vi är klara med de stora arbetena nu eller så..

Sen därefter hängde jag med Ylvis ner till bokhandeln,
hon köpte en almanacka o sen åkte vi hem!

Ahh, o när jag väl kom hem så gick jag till Lotta..
vi drack lite kaffe o tjötade om allt o alla som alltid :)
Sen när jag kom hem så städade jag hela lägenheten,
så nu är det faktiskt riktigt fint här hemma!
Kommer la antagligen se ut som ett bombnedslag imorgon igen ^^

Imorgon är det handledning som gäller,
eller.. det är väl handledning och omvårdnad va?!
Jag hänger inte med känner jag.. jaja, ska dit vid nio ialf =P
Sen får vi la se vad som händer efter skolan!

Neeeehe, nu ska jag renskriva här!
Ha det fiiiiiint!


/Camilla

Kommentarer
Postat av: sissi

bara handledning på tisdagar gummsan :)

2010-01-18 @ 22:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0