17/1 - 8 dagar kvaar!

Ja, o mer än så säger jag inte :)
TADAAAAA!! iiiih!

Idag har vi varit duktiga o varit på tipspromenad :)
Jag, älskling o svärmor :) det va kallt o jävligt.
Men det är väldigt skönt o komma in i värmen sen.
Vi köpte med oss kanelbullar o tog en kopp kaffe till det här!
Kanske jag blir lite piggare med efter lite friskluft!

Imorgon blir det plugg plugg plugg.. ysch.
Jag är knappast taggad, men det måste göras!!
Har väldigt mycket nu tycker jag.. mer än vanligt.
Grattis Camilla, din roliga vår har bara börjat :)
Tur att jag har världens bästa klasskompisar ialf, alltid nåt!

Nehe, nu känner jag att det är dags för mat!
Det blir kebabtallrik sen igår, haha!
Sen ska jag ta mig en lååång dusch, sköönt!!

Ha en fortsatt bra dag!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0