15/1 - Snälla snälla snälla snällaa

Låt mig vara ifrån öronkatarr nu, för fan!!
Jag har haft det tre gånger nu.. det får vara nog nu tycker jag!
Jag har ialf blivit av med mitt plaströr nu, i förrgår!
Det satt som attan så han fick tom snitta i trumhinnan =/
Gjorde inte ont med tanke på att jag var bedövad, men ändå..
man hör ju verkligen vad som händer o man känner men ändå inte.
Känns ialf skönt att ha det gjort nu, hoppas det läker fort nu med!

Nu har jag precis vaknat, känner mig inte ett dugg utvilad,
vill helst bara sova hela dagen men känns onödigt =P
Skulle egentligen kanske hängt med Anna till frissan vid nio nu,
men det hinner jag inte riktigt känner jag.. jäkla skit!!
Får satsa på att hänga med ner på stan istället..

Nehe, nu ska jag äta frukost!!
Ha det fint!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0