11/1 - Det biter gott i kinderna.

Dagen började väl inte fullt så bra kanske,
vaknade av fruktansvärd värk i mitt öra (vilket har pågått i tre dar)
Så jag trodde att det kanske satt vax i vägen eller nåt,
men det kom blod ur mitt öra, jag blev vettskrämd för bövelen!
Så jag bestämde mig för att ringa till vårdcentralen,
jag gick tid en timma senare.. vilket jag tackar föör!
Jag trodde att jag hade fått öroninflammation,
då kan det blöda om trumhinnan har gått sönder eller så.
Men det hade jag inte, som tur var! Det är mitt plaströrs fel,
det är påväg ut nu, så det hade skrapats emot hörselväggen,
därför fick jag ett sår som blöder, så det va inte så farligt denna gången!
Jag fick med mig örondroppar hem som jag ska ta i fyra dar!
Sen måååste jag få en tid för att ta ut mitt jävla plaströr.
Men det tar jag efter "behandlingen".. en sak i taget Camilla!! :)

Nu har jag o min svärmor varit ute på promenad,
känner mig så himla hurtig, haha!
Men det känns väldigt friskt och skönt nu,
komma in i värmen o dricka en kopp kaffe.. mmh :)
Vi tog även en kopp kaffe innan vi gick ut på promenixen!
Bara så ni vet så har jag faktiskt världens bästa svärmor,
hon är en blandning av svärmor-bästavän-extramamma! =D

Nu ska jag väl ta tag i disken, sen kolla böcker.
Jag trodde att vi började skolan på onsdag.. men icke!
Imorgon sätter vi igång (redan) med Handlednings-kursen.

Nu ringde mor, så gotta goo!!
Ha det fint :)


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0