7/2 - Ja, jag är äckelmagad..

David undrade just hur jag ska kunna jobba som usk =P
Vi lagar köttbullar idag nämligen..
jag tycker att det är äckligt, snuskigt att rulla dem..
eller att blanda ihop färsen med händerna, blää!
Så jag stod o grimaserade medan jag rullade köttbullarna.
Då tyckte väl David att det va konstigt att jag vill bli undersköterska.
Men det är faktiskt inte lika äckligt att torka en rumpa, haha!
Så bara jag slipper göra köttbullar till dem så ;)

Nu är det söndag, igen.. helgen går FÖR foort!
Har varit ute på tipspromenad idag!
Det va skönt att få komma ut lite faktiskt, det behövdes!
Mer än så blir det inte idag, ska bara softa!

Imorgon är jag ju ledig som alltid..
då ska jag tvätta, plugga och baka lite tänkte jag!
Så det blir en riktig hemmafru-dag :D hehe!

Nehe, nu får maten bli klar snart!
Ska bli gott med redig mat!

12 days to goo!!!


/Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0