6/2 - Melodifestivalen 2010

Undrar hur det blir iår? :)
Vi ska se det ikväll ialf, när hockeyn är slut..
just nu står det 1-1 så får se hur det slutar!

Idag har det inte hänt så mycket faktiskt..
har mest vilat upp mig o fått ner förkylningen.
Så nu känns det faktiskt som det är på bättringsvägen :)
Får hoppas att jag klarar mig undan nåt mer nu!!!

Imorgon är det söndag då, vad ska man göra?
Det enda jag vet är att jag ska laga köttfärslimpa =P haha!
Men kanske tipsrunda eller nåt? Komma ut lite ialf.

Hade inget roligt att skriva alls.. haha, förlåt!
Men jag återkommer när det finns nåt o skriva då!

Yes, jag har en onödig blogg :)
Men finns ju dem som läser den så =P


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0