5/2 - Ny bloggdesign!

Börjar med att tacka Louise som hjälpt gjort min design!
Visst blev det fiint? Känns roligare att skriva nu med!

Och sedan vill jag säga ett STORT GRATTIS till Anna :)
Hon fyller ååår idag! Hoppas du får en kanondag!! :*

Idag har jag bestämt mig för att inte göra något,
måste verkligen vila upp mig nu så jag inte blir sjukare.
Dricka massa te o försöka sova ett par timmar till kanske.
Sen ikväll blir det bara mys med min man!

Har kollat på två skivor av Sex and the city nu,
det är verkligen bra o ha den boxen när man e sjuk!
Man kan se hur många avsnitt som helst ju!
Det jobbigaste är när skivan är slut, o man måste byta..
usch vad jobbigt att ställa sig upp o göra det liksom ;) haha!

I helgen blir det ingenting speciellt heller,
vad jag vet.. jag sätter hälsan i första hand nu.

Nehe, nu ska jag tillbaka till "satc" :)
Ha en skön fredag!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0