26/2 - it's friday

Åhh, vilken seg vecka det har varit..
ligger hemma o drar på sofflocket bara =P
Hoppas jag får lite skolarbete eller nåt snart kanske.

Jag ska ut o gå en liten runda snart tänkte jag,
sen när jag kommer in blir det lunch, eller fika kanske.

I helgen blir det släktkalas för hela slanten,
eller ahh.. David ska till sin brors-son imorgon som fyller år,
men jag kan ju fortfarande inte hänga med, hundfanskap.
Så jag ska spendera den tiden hos mina föräldrar,
måste ju fortsätta sy lite nu.. ser jag fram emot :)

Sen på söndag så är det min lillebrors kalaas!
Han fyller 19 år på måndag!!! :)
Jag blir fan vettskrämd av det, betyder att jag är gammal =P

Ahh, så det blir lite o göra i helgen :) Ikväll blir det bara lugnt,
vi ska köpa hem mat från Chili Thai tänkte vi! Fredagsmyys!

Nehe, mot teven!
Sen ut o röra mig lite.


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0