2/2 - I'm sooo excited!

Eller hur fan det stavas ;) hehe!
Jag är ialf ständigt upprymd inom mig nu asså!

Har varit i skolan.. kom hem nu precis!
Dricker en kopp kaffe nu o äter en hembakt bulle :) mm!
Han är så duktig min man, bakar o grejar här hemma! <3

Väntar också på att min crohn-läkare ska ringa,
jag har telefontid med honom vid 15-tiden!
Så jag har förberett mig med papper, penna o frågorna!
Hoppas det går vägen, annars DÖR jag seriöst.
Men men, får tänka positiva tankar för bövelen! :)

Aha, sen när jag pratat med honom ska jag typ vila..
jag har blivit störtförkyld o känner mig febrig.
Men ska vila upp mig ett par timmar,
får jag se hur jag gör med besöket hos Anna sen!

Nehe, mot soffan!!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0