16/2 - Äventyr med familjen H

Imorgon blir det verkligen en "sportlovsdag" :)
Först ska jag skjutsa David till jobbet,
sen ska jag direkt till Ryhov o lämna blodprover..
därefter åker jag upp till Barnarp för att sy lite på kavajen!
Seeeen ska hela familjen till Bowling Arena =D
Och därefter ska vi äta på ShangHai verkar det som!

Det ska bli väldigt roligt måste jag säga..
inte ofta man gör nåt, hela familjen längre liksom.
Markus, min bror verkade tycka att det roligaste imorgon..
blir att se hur små skor jag ska ha på bowlingen =P
Han säger: "hur kan du hålla balansen med de fötterna?"
Jag har strl. 38!! Är väl en helt normal storlek? Haha!
Jaja, men det ska bli roligt ialf :)

Sen därefter ska jag leka med Anna!
Får se om vi kanske tar en fika på stan eller hemma!
Det beror väl på vad klockan är och var vi är sugna på.
Men det märker vi imorgon!

By the way, vem FAN har kommit på fenomenet OS?!?!
Jag är fan redan trött på det alltså =P
Det tar upp liiite för mycket tid här hemma!
Visst, kul att Sverige har två guld nu.. men ähh!!

Sen är ju David rolig med.. han säger så här!
-David: "nu är det ingen hockey på ett tag"
-Camilla: *JUBEL* "vad skönt att va utan sport ett tag!"
-David: "jaa, fast nu är det ju OS istället"
-Camilla: "OS, va?! har det redan gått fyra år?"
-David: "ähh, jag ska inte kolla på sådär jättemycket"
(han kommer fram till att han ska se allt, förutom damhockeyn)

Jag ser ju hellre hockey än OS och fotboll liksom.
Men jag får helt enkelt leva med det =P
Tur att vi har en inspelningsbar box alltså, haha!

Jaja, nu ska jag bannemig sova! Så jag orkar med morgondagen ;)
Haha, nedå.. men det blir SKOJ!

Sov gott!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0