14/2 - Alla hjärtans dag

Dagen började med att jag gav David hans present :)
Han fick en kopp som det står "one in a million" på.
Han hette det på msn när vi först träffades,
så det va lite därför jag köpte den :) hehe, löjligt va? ;)

Ialf, när han hade fått den så åt vi frukost..
jag tänkte, ähh! han köpte la inget till mig dåå.
Men sen sa han: "jag ska bara gå ner och fylla på spolarvätska".
Jag tyckte det lät skumt faktiskt.. haha, men han gjorde det.
Sen dröjde det lite innan han kom tillbaka.

Och när han väl gjorde det hade han blommor med sig =D=D
Jag blev så himla glad, röda rosor med brudslöja och ett hjärta :)
Jag älskar dig av hela mitt hjärta, älskling <3<3<3

Idag ska vi till min farmor o farfar på middag!
Ska bli jävligt gott rent ut sagt, haha!
Sen blir det inget mer faktiskt.. ta det lugnt bara :)

Förresten, igår va jag med mina föräldrar på "antikrunda".
Jag hittade typ allt jag ska ha på 80-talsfesten i mars!!!
Så jäkla gött ju, är bara lite småsaker kvar..
det svåraste, alltså kläderna är klart. Kommer bli asbraa ;D

Hoppas ni får en mysig dag ialf!
Gee michet särlek ;)




/Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0