1/2 - Fööösta febuaaai

Ajajajajaaaaaj, tiden går för fort!!
Man tycks aldrig bli förvånad =P tycker alltid tiden går för fort.
Snart är man pensionär och har massa barnbarn omkring sig.
Man kan ju alltid hoppas ialf, haha.. nedå!!

NU har jag i sista sekund gjort min jäkla inlämning,
som ska lämnas in imorgon.. tadaaaa! haha!
Vad dålig jag är, den är väl lite halvbra sådär.. skitsamma!
Jag har skjutit upp det för länge.. men det får bli bra tycker jag :)

Har även varit o fikat/lunchat med Ylva, Karro o Sissi.
Men tyvärr fick jag o Karro ÄCKLIG PANINI FRÅN CLARAS!!
Jag kommer aldrig äta det där mer, uusch usch usch!
Men ahh, annars var det la bra :) haha! Pajen vart god!

Imorgon är det alltså tisdag och det betyder skolaaaa..
handledning hela dagen! Vilket faktiskt är ganska okej.
Liten klass, lugnare och inga MMMMMMMMMMM på lektionerna =P
Detta är då ganska internt och endast mina klasskompisar fattar!
Så det känns inte så jättejobbigt med skola imorgon faktiskt..

Sen efter skolan imorgon ska jag åka direkt till Shedna :)
Även Lisa är där på besök, så det ska bli trevligt.
Prata av mig lite o sådär.. hehe!

Ahh, nehe.. va väl slut där då haha!
Jag ska faktiskt sova nu, eller Vi ska sova :)
Bästa tiden på dagen, när jag får krypa ner jämte min älskling!
Han är alltid extra söt, mysig o kramig då med!! ^^

Godnaaaaatt!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0