11/2 - 8 dagar..

Goodmorgon :)
Eller ahh, jag har ju varit uppe länge..
har kört David till jobbet, sen har jag städat lite!
Skönt att jag kommit tillbaka till min morgonpigghet =D
Man får så mycket mer gjort då också!

Idaaag står veckohandling på schemat, bland annat!
Eftersom jag är ledig från skolarbete idag,
så passar jag på att handla när jag ändå är sysslolös!
Sen ska jag till Biltema, köpa bilschampo och avfettningsmedel!
Vi måste tvätta av bilen lite i hallen här nere,
innan den ska in på skadecenter imorgon!
De brukar Inte gilla om man kommer in med en skitig bil!

Sen i eftermiddag/kväll ska jag till Anna! :)
Blir väl kaffe och lite skitsnack antar jag,
sen ska hon få försenad födelsedagspresent också!
Jag va ju sjuk när hon firade sin dag,
så jag får se till att ta igen det ikväll helt enkelt!

Nehe, jag kanske ska göra mig iordning!
Börja med att duscha ialf, får se hur långt jag kommer sen =P
Skönt att sega lite på morgonen när man väl kan :)

Ha en kanonfin dag!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0