10/2 - Dagen känns som en evighet

Hallå.. tiden går ju fan inte framåt idag =P
Kanske är för jag kollar klockan hela tiden!

Jag har ialf varit i skolan idag, gjorde en slut-tenta bara!
Det kändes som det gick rätt bra faktiskt *pepparpeppar*
Men det får vi la se på fredagens betygsamtal!

Efter skolan så åkte jag o Sissilill upp till a6,
jag skulle bara köpa en Alla hjärtans-present till David!
Sen köpte jag även en presenten jag sett ut åt Shedna.
Även Sissi köpte present till hennes kusin! :)
Ahh, o sen åkte jag hem (jag glömde Ryhov) grr!!
Skulle lämnat blodprover, se så att leverproverna står sig.
Men som vanligt så förtränger jag det, haha!
Jaja, får göra ett nytt försök nästa vecka typ =P

Nehe, nu ska jag baka kakooor :)
Sen ska jag fortsätta kolla på satc! Awesome!!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0