tidsfördriv

BRUKAR DU :

Titta på dig själv i spegeln: Jaadå, ialf innan jag går någonstans.
Gnälla: Ibland
Skrika: Njaa, på hockey isf.
Sova: Haha, ja?
Ha ångest: Ja, lite ibland.
Ta mediciner du inte borde ta: Nej!
Drömma mardrömmar: Ganska ofta..
Ta droger: Never!
Försöka vara annorlunda:
Nee, är bara mig själv!
Klä dig i svart:
Rätt ofta!
Gå till kyrkan:
Bara när det kommer till bröllop osv. 
Gå i skolan:
Japp, fast har praktik just nu!
Röka: fisk! :P
Hata folk: Inte i onödan :P
Lita på folk:
Jaa

VEM :

Saknar du: 
Gammelmormor + förlorade vänner..
Vill du döda:
Öhh, mina undulater ibland!
Rörde dig sist: Daavid :)
Vill du slå: Haha många ;)
Vill du kittla: Någon kittlig!
Kramade du sist: David!
Vill du prata med: Nu? min pappa!
Skrek du på sist: Kommer jag inte ihåg..
Vill du vara som: Helst mig själv.
Vill du bli galet full med: Mina vänner!!
Gjorde dig riktigt glad senast: David <3 
Fick du sms från senast:
Pappa
Ringde dig senast: David
Är vackrast på jorden: min man såklart! 
Älskar du mest:
Min man där med!!

HAR DU :

För många vänner:
Nej
Förföljelsemani: Vid mörka platser. 
Tvångstankar:
Jag måste snurra på kniven innan jag skär i maten!
Någon fysisk sjukdom: Morbus Crohn.
Någon skada: Skada i ren allmänhet?? hmm..
Färgat håret:
Haha mååånga gånger!! 
Brutit några ben:
Nepp!
Några piercings: Nepp!
Egen dator: Yeah!
Bra självförtroende: Jag kan väl jobba på det kanske.
Kysst någon: Klart
Köpt kondomer: Ja
Tagit nakenbilder:
Nääädu!
Sagt jag älskar dig till någon idag:
Ja! :) 
Bjudit ut någon:
Någon gång kanske..
Varit kär: Självklart!
Dumpat någon: Delvis
Stulit någonting:
Kanske tuggummi när jag va liten!
Lämnat landet: Jaa, har varit i Italien bla.
Rymt hemifrån: Njaa, jag satte mig i skogen i typ tio min :)
Tuttat eld på nått: Hmm, jaa.. fast inte med flit!
Gjort något olagligt: Varit på krogen under 18 isf =P

HUR :

Går du:
Små snabba steg!
Springer du: Nej det går inte med astman!
Svarar du i telefonen:
"Ah det är Camilla" (till allmänheten)
Fördriver du tiden: Dator och tv tittande typ.
Mycket pengar har du: Tycks alltid finnas för lite!
Ofta bäddar du sängen: Bäddar varje dag!
Ofta diskar du: För ofta.
Många stör du dig på: Inte så många.. men alltid nån!
Ofta träffar du din familj: Brukar bli ganska ofta, faktiskt. 

TROR DU :

Att du kommer bli något:
Klart?
På Gud: Nej
På rymdvarelser: Näääää
Att folk tycker om dig:
Vissa gör, andra inte!
På ett liv efter detta:
Något måster ju ske efter döden?
Att fiskar kan tänka:
Nee!
Att du kommer leva länge: Hoppas det :)

VÄLJ :

Katt eller hund:
Katt (är hundallergiker) 
Vit eller svart:
Svart
Varmt eller kallt: Varmt
Vatten eller land:
Vatten
Sex eller kyssar:
Kyssar
Telefon eller internet: Internet
Musik eller tystnad:
Musik
Bok eller film: Film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0