7/4 - Kom igen nu för bövelen!

Åhh, äntligen är jag på bättringsvägen!
Är iofs sjukt förkyld fortfarande, så va hemma idag!
Får hoppas att jag kan jobba på Hv imorgon,
missade ju det idag pga att jag är sjuk =/ tråååk!!
Men får ta nya tag imorgon! :)

Imorgon är jag ledig från praktiken..
jag ska först på arbetsintervju på Bondberget =D
De ringde o ville ha mig där i sommar, så roligt!
Kul att de ringer tillbaka, det betyder att de tyckte jag va duktig ju :)
Så jag får nog tacka nej till mitt andra erbjudande!
Sen får vi se vad jag gör resten av dagen..
ska laga mat o så som vanligt, men vi får see!
Hv med som sagt kanske! <3

Nu, tillbaks till matchen!
Kom igen Hv!!!!!!!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0