6/4 - Bloggandet är inte min grej

Fan, jag glömmer hela tiden av att skriva..
men är hemma sjuk idag så får la skriva lite då.

Jag är alltså gått o blivit jätteförkyld, med feber till följd.
Det va längesen jag mådde såhär dåligt.
Så idag får de klara sig utan mig på medicin b :)
Får hoppas att det är bra tills imorgon..?

Annars har påskhelgen varit kanon faktiskt..
i fredags gjorde vi ingenting. Vi tog det bara lugnt,
sen i lördags så åt vi hos min farmor o farfar,
därefter åkte jag direkt till Kinnarps för att jobba på matchen :)
Tyvärr så förlorade dem (men det tog de igen igår)!!!
Ahh, o sen åkte jag hem efter det.. o gick till sängs.
Sen va söndagen väldigt lugn och skön.. vi bara softade hela dan!
Det va väldigt mysigt och skönt faktiskt! :)
Ahh, o i måndags/igår städade vi hela lägenheten från topp till tå!
Så nu är det verkligen fint här hemma :) ifall man får besök =P

Nehe, nu orkar jag faktiskt inte sitta upp mer..
ska väl besöka Facebook med, sen sova!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0