20/4 - Inget kan förstöra min daag!

Denna dagen har verkligen varit kanon rakt igenom :)
Jag har varit med Anna o Ellen idag, först hos Anna.. sen ner på stan!
Vi käkade lunch på Malmborgs, sen åkte vi vidare till a6!
Jag köpte två bikiniöverdelar och en SKITSNYGG vårjacka =D
En beige skinnjacka, så snygg så snygg! :)
Första gången på länge som jag faktiskt hittade det jag skulle ha!
Tack tjejer för idag! :)

Ahh, sen på vägen hem så ringde en tjej från Bondberget,
hon sa att jag ska vara på Kusken, jag blev SÅ glad!!
Dessutom fick jag inte bara sommarjobb, utan blir timvikarie också =D=D
Så nu känns det så skönt, en sån lättnad att ha ett jobb :)
Tack jesus för en sjukt bra dag!

Nu kollar vi på hockeyn, jävlar vilket tryck!
Vi är väldigt nerviga här hemma, haha!

Imorgon jobbar jag först 07.45-16.00!
Därefter ska jag o mamma åka o simma på Rosenlund :)
Ska bli skönt att komma igång med det igen!

Nu, åter till teven!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0