16/4 - va? är du dvärg?

Åhh, vaaarför ska jag ha sen praktik idaag?
Ser ut o bli kanonväder jue :(
Skulle hellre spendera dagen på stan eller liknande..
Men men, bara o bita i det sura helt enkelt!!

Igåår praktiserade jag kväll (c-tur)..
det gick väldigt bra faktiskt, känns som det blir bättre o bättre!
Vi blir mer självständiga med tiden o ahh, det går bra :)
Vi hade många skrattanfall också, hahaha..
men det är inte alls roligt att återberätta så jag skiter i det! ^^
- Efter jag slutat, runt nio så kollade jag med Anna vad hon gjorde,
hon va hemma så jag åkte en sväng till henne :)
Där va även Ellen!! Så vi gjorde inte så mycket, skrattade åt dvärgen ;))
Sen åkte jag hem vid typ elva, David saknade mig så =D

Nu får jag sova ensam i två nätter :(
David är iväg med jobbet tills på lördag.. tråkigt!!!!
Jag saknar alltid honom så mycket när han är iväg.
Speciellt när jag ska sova, haha.. brukar åka till Barnarp faktiskt,
men nu när jag har praktik hela helgen är det bättre att stanna hemma!
Så jag får hoppas att jag klarar mig utan min plutt! <3<3

Nehe, nu ska jag brygga mig lite kaffe..
sen inta position på balkongen =D

Ha en kanondag,
njut av det vackra vädret!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0