15/4 - Byggarbete stör min skönhetssömn..

Åhh, de håller på o gräver i asfalten här utanför..
så jag vaknade av det, plus att undulatfan skriker =P haha!
Så min dag började la sådär kanske.

Idag har jag praktik, 14-21.30!
Jag kan också meddela en rolig o häftig sak!!
I MÅNDAGS TOG JAG ETT VENPROV FÖR FÖRSTA GÅNGEN!!
Det gick på första försöket =D jag är så lycklig!
Det är väldigt stort för mig, jag är livrädd för nålar annars..
men känns som det gick lättare att ta på någon annan,
än att själv bli stucken :) åhh, oh happy day!!
Det går för övrigt väldigt bra på praktiken,
vi får lära oss massa nytt varje dag.. vilket är roligt :)
I måndags fick vi vara med på en koloskopi,
sen har vi gjort EKG och varit med på en lungröntgen!
Så det är mycket spännande! ^^

Igår pajade våran dator för gott,
så vi va tvungna att köpa en ny direkt!
Det blev en laptop denna gången, mycket smidigare :) mindre damm ;)
En svart Packard bell :) den verkar funka bra, hittills!
Att man kan bli så knäckt av att vara utan dator en dag?
Jag klarar mig bättre utan tv:n, än datorn faktiskt..
har ju typ hela livet här.. haha, tragiskt nog!

Ahh, jag ska la inte sitta här mer nu..
funderar på att gå en liten promenad innan jag ska iväg.
Verkar bli väldigt fint väder idag också! =D LYCKA!

Nehe, in i duschen..
sen får vi se vad som händer o fötter!

Ha en bra dag!


> Skulle bara kolla om webcamen funkade ;)
Men såhär glad (uttråkad) är jag nu!



/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0