7/9 - Imorgon är det min dag!


Nu har jag precis skrivit klart mitt arbete om anorexi,
vi ska redovisa imorgon på Psykologin.. jag o Karro är i grupp!
Så vi får la se hur det går, men slutar tolv imorgon så =D
Perfekt när det är min födelsedag o allting!

Fast jag måste erkänna att det inte känns nåt speciellt,
att fylla år imorgon menar jag.. jag blir ett år äldre helt enkelt ^^
Det var mycket roligare när man va liten :)
Då kändes det ju mer som min födelsedag igår på släktkalaset!
Men men, så är det!

Det har varit en bra måndag tycker jag, va i skolan till tre..
på lunchen stack jag o Yrvla till TattooArt för o stötta Sissi,
hon gjorde tre stjärnor :) det ser fint ut under plasten! Hehe!
Jag bokade tid, så den 6e oktober smäller det!!!!!! Ojojoj!
Får hoppas att det inte krockar med praktiken bara.
Sen efter skolan så hängde Yrvla o Sissisnopp med mig hem,
vi åt tårta o kakor, o drack kaffe såklart :)
Sen var nog alla väldigt trötta, vi var huur flummiga som helst..
tror att David skämdes lite för oss alla faktiskt hahaha! =D
För att sammanfatta det hela så satt vi på balkongen o sjöng/skrek,
o Sissi hade bara stumpar till armar o ben, HAHAHA!!
Så ahh, vi hade väldigt roligt.. fast det har vi ju alltid tycker jag!

Aja, men men.. nu ska jag lägga mig jämte David i soffan!
Sen ska vi la gå o lägga oss.. efter Roast på Berns!! =D
Ha det så bra, o GLÖM FAN INTE ATT GRATTA MIG IMORGON, hihi!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0