6/9 - En hel dags arbete


Ojoj, nu är jag verkligen heelt slut!
Har städat o fixat sen nio imorse för mitt släktkalas :)
Det var riktigt trevligt faktiskt, alla var nöjda med kakor o tårta!
Ylva o Sissi! Det finns kvar till er med tills imorgon =D
Nu är det bara två dagar kvar tills jag fyller 21, läääskigt!

Jag fick paket med =D hihi, rätt många faktiskt
Får se om jag kommer ihåg allt:
- Ljuslykta med svart ljus
- Två nattlinnen med Hello Kitty
- T-shirt med tryck
- En "innejeansjacka"
- 2000 spänn ;)
- Växt med kruka som ser ut som en kaffekopp
- Väggklocka
- Eltandborste
- Två "prydnadskineser" ^^
- Pläd
- Muffinsformar
- Liten kastrull
- Roligt gosedjur, haha
- Gummigrytlapp
- Vattenkanna
- Svarta bordstabletter
Kan även lägga till att David ska betala min tatuering,
så det blir min present från honom :) ska boka tid imorgon!

Jag är VÄLDIGT nöjd med allt :) tack alla för detta!

Imorgon är det skola igen.. ska bli skönt faktiskt,
jag ser oftast fram emot skolan. Vi har rätt roligt ändå :)

Kan också berätta att jag o Ylva hade skitkul igår,
det blev inte "bara lite vin".. blev lite mer! Haha..
vi sjöng schlager o hade verkligen jättekul :) får vi göra om!!

Nehe.. nu ska jag slänga mig i soffan,
sen ska jag lägga mig om en stund :) Godnatt!


/Camilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

det hoppas ja ;) :P imon ska vi fira din stora dag :) va glad att du blir äldre...för snabbare blir livet som du vill ;) (K) <3

2009-09-07 @ 01:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0