5/9 - efter mycket tjat..


från YRRVLA så får jag la ta o skriva ;P

Nu är hon hos mig ialf.. har hunnit äta lite mat från chili thai, goott!
Sen nu dricker vi vin, innan dess drack vi en sourz :)
David är hos "pullan" o kollar fotboll, så får la se vilket skick han är i sen =P

Jaha, vad ska man berätta mer då?!
Vi har pratat om mitt lilla tvångssyndrom =P haha!
Jag har ett problem med klädval och även val av frisyr för dagen!
Får la se till att få terapi elr nåt!

Annars har jag varit hos min morbror idag,
han fyller 40 imorgon som sagt.. åt lite tårta o smörgåstårta!
Träffade min mormor med, det va inte igår om man säger så!
Men det gick mycket bättre än förväntat! (:

Nehe.. nu har jag fan inget mer o säga,
så hejdå för bövelen =P


/Camilla



Hahahaha, David är schnygg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0