3/9 - Adelövs marknad


Faaan vad ont jag har i ryggen, axlarna o fötterna nu!
Jag o mamma har varit på Adelövs årliga marknad idag :)
det är ju alltid första torsdagen i september!
Det fanns väldigt väldigt mycket jag ville haa..
o jag fick med mig en del grejer hem faktiskt!

- Plastblommor till köket
- Halsbandssmycke
- "Spisplattsskydd" i svart
- Kakfat
- Tavla till sovrummet
- Tekakor ;)
- Kökshandduk

Ja, det var nog det hela faktiskt.. jag är nöjd!
Jag hade kunnat köpa tredubbelt så mycket,
men jag fick helt enkelt tänka på vår strama ekonomi ^^
Det var alltså en trevlig dag med mor min :)

Nu väntar jag mest på att älskling ska komma hem <3
Han var tvungen att jobba över idag.. får se när han kommer!
Nu ska jag renskriva mitt jävla psykologiarbete,
så att jag kan få det ur världen =P Sen ska jag sola senare!

Ha det fint!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0