29/9 - Sega tisdag

Usch o fy vad trött jag är idag.. har sovit rätt länge ändå,
gick o la mig typ halv elva igår, vilket inte är så farligt sent.
Men jag orkar knappt ha ögonen öppna, men kan inte sova heller!
Idag praktiserar jag från 14 till 21, vilket känns segt..

Igår umgicks jag o Ellen, vi va i Stadsparken med hennes hund..
sen skulle hon/vi tvätta hennes bil, men lite svårt utan bilschampoo =P
Därefter åkte vi ner till stan o tog en fika/lunch på Waynes :)
Sen blev det missförstånd hit o dit, men det är inget som "rör mig" egentligen.
Jag har lärt mig de senaste åren att INTE lägga sig i sånt som inte är min ensak,
det har blivit så mycket fel pga det innan, så jag lägger av med det! =P
Men ialf, på kvällen där så va jag o mamma hos mormor.. inga kommentarer.
Sen åkte jag hem o kollade hockeyn med älskling en stund,
men sen ringde Ellen o frågade om jag ville komma till henne o se Idol,
så det gjorde jag :) bättre än hockey, det är roligare lite längre fram :)

Sen igår bokade jag två biljetter till Hv-Frölunda den 12/11.
Då firar jag o älskling 23 månader, så jag ville bjuda honom på det!
Jag vet nämligen att han gärna vill se en match mellan dem :)
Hade en väldig tur eftersom matchen var exakt på månadsdagen ^^

Nu ringde min lärare o frågade vilken inriktning jag ska välja,
hmm? skulle vi göra det nu? Jag sa ialf att jag ska välja sjukvård,
får väl hoppas att han vet vem han ringt till nu då, haha!!

Jaja, nu ska jag äta frukost..
sen får jag la försöka vila mig lite, känner mig inte ok.


/Camilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

ey din gris jalla jalla ring mig nuuuu!

2009-09-30 @ 13:11:09
URL: http://punktblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0