28/9 - Är bara jag morgonpigg?!

Jaha, nu sitter jag här.. har inget o göra alls!!
Har redan gjort mig iordning o ätit frukost.. vår digitalbox är sönder med.
David fick panik nu när jag ringde o sa det, det är ju hockey ikväll.
Men jag vill helst inte ringa till Comhem, jag kan ju inget om det där =P
Så det överlåter jag till min man istället ;)

Annars väntar jag på att Ylva, Sissi o Ellen ska höra av sig.
Ylva ska (antagligen) kolla möbler hos Sissi idag.. o jag ska hänga med!
Men de är inte lika morgonpigga som jag, så får vänta lite till då =P

Senare i eftermiddag ska jag o mamma till mormor,
känns lite.. ahh. Men får la hoppas att det går bra denna gången!

Nehe, ska la dricka lite kaffe nu.


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0