25/9 - ääntligen "löning"

Denna månaden har verkligen varit skitlång,
har gått o väntat på att pengarna ska rulla in på kontot!!
Så nu har man litegrann ialf :) la undan lite redan nu till semestern,
bättre o göra det direkt när de kommer tycker jag :)

Har precis lyckats ta mig upp ur sängen nu,
har legat o skrikit o gråtit i en timme av mensvärk =(
Det är fruktansvärt, blir helt handlingsförlamad varenda månad,
andra och tredje dagen är värst.. hatar o va tjej ibland!!

Sen igår färgade Lotta mitt hår, o toppade det lite..
det skulle blivit väldigt rött.. men det blev mörkbrunröd istället =P
Men det blev snyggt, jag är nöjd.. de sa att det kommer bli rödare sen,
när man har tvättat ur det några gånger, annars gör de om et' ;)
Sen har jag o Ellen umgåtts hela dagen, va hos Anna ett par timmar,
sen va vi hos Carro med, var en väldigt tråkig dag faktiskt.. på ett sätt =/

Idag ska jag bara ta det lugnt o ta hand om mig själv,
ska värma min vetekudde o lägga mig på värmedynan..
så det blir inte mycket gjort idag inte.. men så får det bli ibland!

Nu ska jag lägga mig vid teven en stund,
kolla på Systrar i jeans.. som jag spelade in häromdagen!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0