24/9 - tre månader kvar till Julafton

Usch.. det är ju hemskt, haha!
Måste börja köpa julklappar sen, som som brukar vara så tidig!
Men jag får la vänta tills pengarna rullar in antar jag! ;)

Jahaja! Idag är jag leedig från praktiken =D
Jag trivs fortfarande jättebra o snart har man gjort en vecka,
så som jag och Ylva har oroat oss för detta, det va ju ingen fara alls :)

Men idag ialf, jag ska färga/klippa mig idag hos svärmor..
det blir en liten makeover idag tänkte jag.
Nu har jag fan varit endast brunett i jahh.. ett år eller så,
så nu blir det en annan färg (det får ni se ikväll).
Sen ska det toppas med, klippa till luggen o lite så!
Ellen är snäll o hänger med mig dit :)

Lalalala.. jaha, nehe.
Jag hade väl inget mer på hjärtat nu!
Ha en bra dag så lägger jag upp bild på schåret ikväll!


/Camilla

Kommentarer
Postat av: L i n n e a P h i l i p s s o n

3 månader kvar till julafton.. camilla : ) va är detta : P haha . hörru, : ) sånt påminner man inte om : )

2009-09-24 @ 16:39:29
URL: http://linneamatildaphilipsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0