22/9 - Kass uppdatering jag vet


Nu så har jag kommit igång med praktiken med!
Det går faktiskt väldigt bra, än så länge *peppar peppar*.
Jag va huuur nervös som helst flera veckor innan typ,
men personalen är kanon, o de boende med för den delen..
Så de här fem veckorna ska nog gå bra :)

Efter jobbet idag åkte jag till Ellen en sväng,
spelade Guitar Hero o drack kaffii :) som alltid, haha! ^^
(hittade en bild på oss nu med som ligger nedan)

Just nu är jag hos mina föräldrar, kollar på Idol!
De ville höra lite om praktiken o så.. sen träffas lite med.

Jag känner mig inte alls taggad när det gäller bloggen,
det finns inget o skriva.. jag gör inte mer än det vanliga på dagarna.
Okey om man har typ en modeblogg eller om man har barn att skriva om.
Men jag känner mig absolut inte pepp för att skriva,
men får väl helt enkelt försöka skriva igen om ett par dar..

Nu ska jag va lite social igen,
imorgon jobbar jag 7-14.. heelt okey faktiskt.




/Camilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

å herregud! haha vilka bilder de finns på oss två igentligen! haha lika roligt varje gång :) Ses imon!

2009-09-22 @ 21:59:00
URL: http://punktblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0