18/9 - Pannkakor och honungste

Blev så hiimla sugen på pannkakor nu,
ska sätta igång med det om en timma eller två.
Nu känns det lite väl tidigt! Så blir det vaniljte med honung till det :)

Idag ska jag o Ellen ta en promenad runt Rocksjön,
är ju så skönt väder för det nu när hösten kryper på!
Sen ikväll (eftermiddag om vi får bestämma) så blir det lite vin!
Måååste koppla av lite extra nu innan praktiken, haha.
Så det blir en trevlig dag :)

Igårkväll fick jag ett ryck på kvällen o drog med Ellen till a6,
va tvungen o hitta byxor till praktiken (får inte låna?)
Jag hittade ett par jättefula byxor som går att tvätta i 60 grader ialf,
det finns väl fan inga kläder som kan tvättas i 75?! Eller?!
När jag hade köpt mina fula byxor för 300 spänn,
så tog vi en chai latte var o satte oss utanför lite innan vi åkte!

Träffade min kusin också, det va trevligt o väldigt längesen..
du får komma hit nån gång o se hur jag boor :)

Mmm, så börjar man sakta med säkert bli sjuk med..
har ont i halsen, är täppt i näsan o känner mig väldigt seg.
Vore ju fan också att bli sjuk nu, måste verkligen ta mig igenom praktiken,
man får bara va sjuk i TVÅ DAGAR under de fem veckorna,
annars får man göra om en viss del av praktiken.
så vet dem att det går svininfluensa liksom, blir så irriterad..
Så jag får be till skägget där uppe att jag får vara frisk!

Jaha, nehe.. nu ska la jag gå ner till svärmor o låna ägg,
sen ska jag kolla på IDOL :) spelade in det igår!
Men ha en bra dag!



>Haha, vad kan det va? Tre år sen??

/Camilla


Kommentarer
Postat av: get down!

SKRIV NÅT KVINNA!

2009-09-22 @ 11:32:00
URL: http://punktblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0