16/9 - Jag är en giffeltjuv

Haaaallåååå.. elr godmorgon! :)
Ska till bussen om en kvart så blir ett snabbt inlägg nu!

Har precis pratat med min handledare på min praktikplats :)
Jag börjar på måndag kl.7 o slutar 13 =D heelt ok första dagen!
Min handledare verkade vara jättegullig o jag va såå välkommen!
Så jag tror att detta blir bra, får göra det bästa av det ialf!

Sen messade mamma mig o frågade om jag ville hänga med till Freeport!
Amen visst liksom, älskar det stället!
Camilla: "klart jag vill det, men har inte direkt mycket pengar"
Mamma: "tur att du har rika föräldrar då, haha"
Så vi ska åka dit på löööördag =D det är ett stort köpcenter i Kungsbacka,
för er som inte vet :) massa märkeskläder/grejer till lägre priser!

Igår hade vi samtal om psykologin med lärarn :)
jag fick väärldens glädjechock! Jag har ett starkt VG i Psykologi,
men om provet gick bra så kan jag få MVG =D helt sjukt alltså!
Tänkte bara malla mig lite med det ;) höhöhö!!

Igår efter skolan va jag hos Ellen :) hade jättekul som alltid,
men det roligaste var nog när jag skulle smyyga till hallen o ta en giffel..
så tänkte jag: nu går ellen ut o röker, så nu kan jag ta en här..
men så kom hon o såg mig, hahahah! O jag trycker in den i munnen,
vi höll på o dö av skratt sen.. måste sett roligt ut alltså!

Men nu måste jag packa ner matlådan o så,
igår höll jag på att missa bussen.. får inte ske igen =P



/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0