15/9 - Patrick Swayze är död.

Shit, nu har han gått bort med.. läskigt när de stora skådespelarna/artisterna dör.
Men han såg verkligen inte ut o må bra nu de sista åren..
Det är visst så att drabbas man av cancer i bukspottskörteln så klarar man sig inte.
Läs mer på http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5793354.ab

Äntligen höst med :) haha! Tycker det är skönt med lite kyla nu ;)
sommarn har ju varit såååå varm, haha.. not!
Neemen, jag har absolut inget emot hösten faktiskt!
Får man äntligen använda stövlar, tjockare jackor, halsdukar osv.

Ska till bussen/skolan om en stund..
har redovisning, slutprov och betygssamtal. I psykologi då!
Känns inte alls bra kan jag meddela, jag är väldigt orolig.
Men jag pluggade igår, får se hur det går.. bara o göra om annars.

Nehe, jaha.. nu ska jag göra det sista här,
efter skolan ska jag till Ellen förresten.. spela Guitar Hero!! ^^
Ha en bra daaaag i kylan!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0