11/9 - Datumet ger kalla kårar


Elfte september idag.. blir att man tänker på terrorattacken!
Ellen o Sebastian ska flyga hem idag, får hoppas det går bra!

Jaja, just nu väntar jag mest på att åka till skolan..
vår lärare har satt in en extra dag, vilket känns bra faktiskt.
Jag känner mig absolut INTE redo för praktiken nu så,
hoppas bara den går till något vettigt elr så, hmpf!

Nu är det helg igen.. vad ska jag göra?
Joo, imorgon blir det att fira pappsen i Barnarp :) han fyller 49!
Så igår köpte jag presenter till honom!
Sen tror jag inte att det blir något speciellt på kvällen,
jag är väldigt sugen på utgång.. men ingen har ju rååååd eller lust :'(
Men men, får helt enkelt ta det en annan helg. Lönehelg=P
Sen på söndag vetifan, vi kanske ska ner på Allmogemarknaden.
Vi får la se vart det lider :)

Nu ska jag göra det sista innan jag måste gå!
08.15 måste jag gåå för att hinna göra mitt behov innan bussen kmr!
Ha en bra dag o början på helgen!




Älskade Strawberry Daiquiri!!!!

/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0