9/10 - f r e d a g

Åhh, hel*ete vad trött jag är just nu.. helt sjuukt!!
Jag vaknade lite när David pussade mig hejdå o åkte till jobbet,
men sen efter en timme till typ så gick jag upp o gjorde frukost.
Sen när jag låg i soffan o kollade på en film, så blev jag tröttare o tröttare..
så det slutade med att jag somnade o nu vaknade jag precis igen =P
Hela min dag kommer väl sabbas pga det, rejäl sömn är viktigt!!
Jaja, nog om detta.

Idag äre fredag o jag är leedig leeeedig!! :) Vad ska man göra idag då?!
Jag ska börja med att göra en kopp te med honung,
sen ska jag sätta mig ute på balkongen o ringa till E lite!
Jaa, o sen får vi la se.. jag har inte bilen idag så får väl bli hemma ^^

Igår va vi på Hv-Färjestad med jue, åhh så kul match =D
Hv vann (såklart) med 8-0, jaaaa.. du läste rätt!
Vissa matcher där det blir så att det ena laget är så pass överlägsna,
brukar också bli väldigt tråkiga.. men inte denna faktiskt.
Det va mycket spänning ändå, så deras motstånd va inte dåliga heller så sätt.
Tack så mycket Ellen för att jag fick hänga med, hihi :)

Kan också meddela att jag väntar FORTFARANDE PÅ MIN MOBIL?!
Jag ska fan kontakta dem nu o kolla om det blivit fel,
eller så avbeställer jag helt enkelt, känns verkligen inte seriöst!

Nu ska jag ringa min Favvo :)


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0