8/10 - Fyf*n vad jag är braa

Shiit, nu va det ett tag sedan jag skrev igen.. haha!
Men jag hinner fan inte det längre ju, eller jag prioriterar annat!!
Jag skriver när jag har nåt att skriva om helt enkelt =P

Aha, idag var det sista dagen på praktiken för denna veckan :)
Nästa vecka är min fjäärde (det har gått en månad?!?!)
Det är ju heelt sinnes! Känns både bra o ahh, tråkigt eller så.
Jag trivs hur bra som helst, o jag tycker det är roligt att gå dit varje dag.

Min lärare va på besök igår :) det gick skitbra, tjoho!
Min handledare på praktiken sa massa fint om mig..
att jag verkligen passar för detta arbetet, att jag har rätt personlighet osv.
Så tom min lärare blev lite impad av detta ;) haha! =D
Sen gjorde hon en halvtidsbedömning också dårå..
där hade hon kryssat i det mesta på "mycket bra" :)
Men visst blir man glad av sånt? Det gör ju att man håller igång!
Man får en stor spark i röven att fortsätta!
Jag är så glad att jag hamnade på detta äldreboendet! :)

Min dag blir bara bättre med, haha.. ska på hockey ikväll :)
Jag, Ellen o hennes bror! Ska bli så himla roligt!
Imorgon är jag ledig med.. alltså, detta är rena himmelriket haha! =D

Nehe, nu måste jag komma tillbaks till verkligheten.
Jag måste duscha, äta, göra mig iordning o diska innan hockeyn!
Eller innan Ellen kommer, vi ska ta en kaffe innan vi åker! :)

Ha det så bra ialf!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0