4/10 - Kanelbullens o bakfyllans dag

Helvete säger jag bara, jag är typ full fortfarande!!

Va hos Anna igår med Ellen o Adrijana :) va skitkul verkligen!
Det va längesen jag hade så roligt =D sen skulle vi ut då ;)
Vi åkte först ner till åtta glas, sen hamnade jag o Ellen på Harrys/Sliver!
Jag tror att det va för att toakön va alltför lång på åtta glas, haha!
Sen ville Ellen träffa sina förra jobbarkompisar på Sliver med!
Men vi hade verkligen S K I T K U L där sen, herregud!
Sen träffade vi på en väldigt gammal barndomskompis med,
vilket också va väldigt roligt :) så vi pratade med henne om allt o inget!
Ahh, o sen åkte vi hem.. David hämtade oss :) fulla o väldigt glada!! ^^
För er som vill se bilder så kommer det nog upp på facebook inom kort =P
Tack tjejer för igår, det va kanonkul :) <3

Nu ska jag in i duschen, sen ska vi iväg o handla (jobbigt!)
Därefter ska jag bara ligga o dö i soffan med panpizza o massa skräp!!
Haha, så jävla gött o va bakis egentligen.. en anledning att fläska maaat!!
Surt bara att jag börjar praktiken vid sju imorgon bitti, haha!

Men ha en bra dag!


/Camilla

Kommentarer
Postat av: Ylva

Nu är du dålig på att skriva igen..=P

2009-10-08 @ 11:53:10
URL: http://enheltnyvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0