3/10 - JAG FICK VG!!! TJOHO!

Äntligen har min lärare fört in mitt betyg på studieplanen =D
Jag fick VG i Psykologi, känns så himla bra alltså!
Jag tycker att det är svårt, men roligt på ett sätt med Psykologi!
Åhh, gud va skönt :) o fan vad jag är bra, haha!
Jag har alltid varit ett sånt G-barn i skolan.. men nu så! :)

Idag känner jag mig lite halvseg, va på inflyttningsfest igår hos Ylva.
Men det kanske blir partaj ikväll igen ändå, men det får vi se!
Ellen o jag ska tänka igenom det först.. låter som man är superupptagen =P

Hittills idag har det inte hänt mycket, sov rätt länge ändå..
sen har vi ätit donken mat o nu spelar vi på v75 =D
Tyvärr vann inte min häst i första loppet, men det tar vi igen nu!

Ahja, jag ska väl måla mina naglar nu..
o bara vara glad över mitt betyg =D hihi!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0